Søndagskafè – åpent for alle

Ett helt nytt tilskudd på aktivitetene til Høybråten Sanitetsforening var denne helgen åpen kafé! Det var en liten gjeng flotte damer, med masse pågangsmot, som lanserte denne idèen om å prøve å ha en åpen kafé i lokalmiljøet.

Ett stort utvalg av kaker og drikke.

Her er noen av de driftige damene!

Tanken var at de som er ute og går en søndagstur skulle kunne ha ett sted i lokalmiljøet som de kan stoppe opp på. Det skulle være mulig å kjøpe en kaffe og vaffel med mer, slå av en prat med andre, og leke litt for barn og voksne. Det var noen spente damer før dørene åpnet i dag 23.04.17 kl. 12. GJETT OM Høybråten responderte positivt på dette tiltaket? Over all forventning!

Det var deilig søndagstur-vær og mange folk ute. Store og små kom innom i løpet av de tre timene kaféen var oppe. Ute var det satt opp bord, stoler og tepper. Det var lagt ut såpebobler og kritt slik at barna kunne leke litt ute. Inne var det kortstokk og yatzy.

Tusen hjertelig takk for alle som kom innom denne første gangen og var med på å gjøre dette til en suksess! Vi kan love at det ikke blir siste gang. Til høsten, 17.09.17 blir det servering av suppe på søndagskaféen!