Oktober på Høybråten Sanitetsforening

Etter en september fylt med herlige kløverturer, storfint besøk av NKS’ organisasjonsleder på medlemsmøte, koselige torsdagscafeer, Strikk og skravl og Søndagscafe kunne vi knapt bedt om en finere start på Sanitetshøsten!

Søndagscafé på Huset Vårt

Diakon Sarai Mathisen

Nå i Oktober fortsetter vi i fin stil! På Oktobermøtet får vi besøk av Diakon Sarai Mathisen som vil fortelle om diakoniarbeidet i bydel Stovner, om lavinntektsfamilier og ensomme eldre.

Faste arrangementer: Tirsdager er det kløvertur og Torsdagene er det Torsdagscafé, oppmøte kl 11 på Huset Vårt for begge 🙂 Hjertelig velkommen!

I Oktober kommer vi også til å holde barnehagelunsj og invitere lokale førskolebarn inn til huset vårt, dette gjør vi hvert år, og det pleier å være stor stas!

Så holder vi også vår tradisjonelle høstfest for eldre to kvelder i oktober, der vi inviterer personer i 75+ – segmentet til festmiddag på huset vårt.

Og tradisjonen tro så blir det to medlemsmøter i løpet av Oktober (men ingen i November). Dette er på grunn av at Lions bruker lokalet i forbindelse med den store kunstutstillingen sin, den første uken i November. TIRSDAG 25. Oktober blir det dermed også møte, og denne gang kommer Vickey Bonafede fra sekretariatet for å holde kurs i bruk av hjertestarter for oss.